La nouvelle Nele est arrivée

Nele3Het is gebeurd. De staart is geknipt. Ik ga weer met een halflang kopje door het leven. Heb ik er spijt van? Neen, maar het was wel wennen telkens ik een spiegel passeerde. Grappig, hoe je hersenen telkens een beetje tijd nodig hebben om dat nieuwe beeld aan je bewustzijn te koppelen…

Zalig om de wind weer in mijn nek te voelen. Wat een luxe om ’s nachts niet meer op mijn haren te liggen… Wel was ik vergeten dat je bij een korter kopje wat meer moeite moet doen ’s morgens. Het was jaren geleden dat ik nog een krultang nodig had (en echt handig ben ik er nooit mee geweest). Maar het drogen van de haren duurt wel een pak minder lang… Laat het ons ’s morgens dus op een nuloperatie houden… Had ik er echt slaap voor moeten opofferen, zou ik het nu al opnieuw laten groeien. Een mens moet zijn prioriteiten kennen in het leven 😉

4 thoughts on “La nouvelle Nele est arrivée

  1. Hihi, herkenbaar. Enkele maanden geleden heb ik mijn haren laten ontkrullen. Ik heb normaal heel hardnekkige krullen en ik vind ze al mijn hele leven vreselijk (al ben ik me ervan bewust dat er mensen zijn die bij wijze van spreken een moord zouden plegen voor z’n krullenbos… Maar ik niet dus 😊)
    Zelfs nu nog gebeurt het dat ik 2 x in de spiegel moet kijken als ik mijn heerlijke stijle haren zie.

Geef een reactie

